Now showing items 1-6 of 6

    • ATL, BTL, TTL marketing 

      Фурс, М. А. (БНТУ, 2020)
      The traditional separation of ATL and BTL advertising has been used for years. However, this established unit lost its original meaning a bit due to changes in the markets and the development of new technologies. Over the years, new brand communication strategies with customers have appeared in ATL and BTL. In this regard, difficulties arise in the classification of new methods ...
      2020-10-05
    • Business Grammar (for pre-intermediate students) 

      Поварехо, И. А.; Попова, И. А.; Якшук, Н. П. (БНТУ, 2011)
      Настоящее учебно-методическое пособие составлено в соответствии с программой курса делового английского языка для студентов экономических специальностей. Учебно-методическое пособие содержит дополнительный грамматический материал к основному учебному пособию «Market Leader Pre-Intermediate». Приводимые в пособии упражнения могут быть использованы для занятий в аудитории, а также ...
    • Business interests 

      Гамбалевская, О. А.; Попова, И. А. (БНТУ, 2010)
      Настоящее учебно-методическое пособие составлено в соответствии с программой курса делового английского языка для студентов экономических специальностей. Пособие содержит 20 дополнительных текстов к основному учебному пособию «Market Leader». Приводимые в пособии тексты могут быть использованы для занятий в аудитории, а также при самостоятельной работе студентов.
      2012-03-29
    • Trends of business writing 

      Попова, И. А. (БНТУ, 2014)
      Попова, И. А. Trends of business writing / И. А. Попова // Актуальные вопросы обучения иностранным языкам в вузах неязыкового профиля : сборник материалов Международной научно-практической конференции, 22 ноября 2013 г., [Минск] / ред. Б. М. Хрусталев [и др.]. – Минск : БНТУ, 2014. – С. 117 - 119.
      2014-10-01
    • Деловая корреспонденция на иностранном языке с учетом последних тенденций 

      Попова, И. А. (БНТУ, 2013)
      The article offers a descriptive account of business correspondence in recent years. It indicates that there is a relaxation of formality in many workplaces in everything including business writing. The article also considers basic principles of business written communication.
      2015-02-02
    • Использование компьютерных программ на занятиях иностранного языка 

      Попова, И. А. (Право и экономика, 2020)
      This article is devoted to huge motivational potential of learning foreign languages with the help of computer programs. Much attention is given to a detailed analysis, advantages and disadvantages and peculiarities of the most appropriate programs.
      2020-04-09